⌟ SİGORTA HUKUKU

Özellikle mesleki sorumluluk sigortaları kapsamındaki uyuşmazlıkların analizi ve çözümü konusunda yetkin kadro ve  geniş deneyime sahibiz.

• Tıbbi Kötü Uygulamaya İlişkin Zorunlu Mali Mesuliyet Poliçeleri sebebiyle hekim ve sağlık kuruluşlarına yöneltilen tazminat taleplerinde  risk analizi ve medikolegal raporlama hizmeti vermekteyiz. Hekim mesleki sorumluluk davalarında, sigorta şirketlerine avukatlık hizmeti ve sulh süreçlerinde danışmanlık hizmeti sunmaktayız.
  • Sigorta sözleşmelerinden kaynaklı aleyhe-rücu davaları ile tahkim prosedürünün takibi hizmetlerimiz arasındadır.
  • Şirketlerin faaliyet alanı ve ihtiyaçları doğrultusunda Sigorta Hukuku Danışmanlığı hizmeti veriyoruz.
  • İş kazası sonucunda açılan maddi ve manevi tazminat davaları, sürekli iş göremezlik geliri  ya da iş kazası sonucu ölüm maaşı bağlatma, sağlık sigortası, kasko sigortası, trafik sigortası, özel sigorta, can sigortası, yeni değer sigortası ile ilgili hukuki sorunların çözümü ve diğer konularda  danışmanlık hizmeti ile yazılı ve sözlü görüş vermekte ve sulh ve arabuluculuk çözümleri oluşturulmakta ve davaların takibini yapmaktayız.

Bu bağlamda, ortaya çıkabilecek her tür uyuşmazlığın sulh veya dava yoluyla çözümü konularında  çözüm ortaklarımız başmüfettişler, iş sağlığı ve güvenliği uzmanları, uzman sağlık personeli, hekimler ve üniversitelerin öğretim görevlileri ile hizmet vermekteyiz.

FAALİYET ALANLARI